منیب

مُنیب گر ذلیل است باشد دلی برایش***مملوء ز مهر رویت،هم بغض هر عدویت

منیب

مُنیب گر ذلیل است باشد دلی برایش***مملوء ز مهر رویت،هم بغض هر عدویت

مشخصات بلاگ
منیب

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یا رب

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۸ ق.ظ

دوش در خواب بُدم ناگه ز هر سویی ندایی آمد

از چه خفتی کاین زمان راه تجلی را نشانت می دهم

***

بگفتم تو که هستی کاین زمان راه هدایت می دهی؟

بگفتا من خدایم کاین از عشقت این همه نعمت برایت می دهم

***

بگفتم از کدامین عشق بر این سر تو منت می نهی؟

بگفتا از همان عشقی که بی پیشینه ای آب حیاتت می دهم

***

بگفتم گر حیات است این همه سختی و رنج ها را چرا؟

بگفتا زین سبب در چشمه رضوان تو را آب سعادت می دهم

***

بگفتم پس زچه در این سرا تنها و بی کس مانده ام؟

بگفتا نیک بین در هر غریبی من دلی مملوء زمهرم از برایت میدهم

***

بگفتم ای خدایا رهنمایی کن که از کردم پشیمانم

بگفتا گر انابت پیش گیری جنت و رضوان براتت می دهم

***

بگفتم یا الهی نیست کس در این رهم یاری دهد من را

بگفتا غم مخور بیهوده من خود پاسخی بر این ندایت می دهم

***

بگفتم مرغ بی بال و پرم آزاد کن من را از این زندان

بگفتا جا بده من را در آن سینه که بر دریا دلانم من شهادت می دهم

تیرماه 1385

***

میدونم این شعرم فنی نیست، ولی چون از اولین شعرهایی که تو نوجوانی گفتم دوستش دارم و براتون گذاشتمش

 

  • مهدی جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی