منیب

مُنیب گر ذلیل است باشد دلی برایش***مملوء ز مهر رویت،هم بغض هر عدویت

منیب

مُنیب گر ذلیل است باشد دلی برایش***مملوء ز مهر رویت،هم بغض هر عدویت

مشخصات بلاگ
منیب

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یا ثامن الحجج روحی فداک

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۳۳ ق.ظ


دل  را زدم به  دریای بی کران رویت

منزل به منزل آیم نجوا کنان به سویت

***

با خادمان خود  گو، ره از برم  نبندند

گرچه بُدم گنهکار، باشم که کلب کویت

***

در بارگاه عشقت هوش از سر و کفم رفت

شوری  دهد به عالم  یک  قطره از  سبویت

***

ما تشنگان وصلیم، جامی به دست ما ده

سقایت  عالَمی  بسته  به  راه  جویت

***

سالک به راه معبود، گر طی نمود منزل

میزان مقابل  او باشد  که خلق و خویت

***

دانم که قبر و محشر، پا می نهی به چشمم

این است  مدعایم ، قسم  خورم  به مویت

***

مُنیب  گر  ذلیل است ، باشد دلی برایش

مملوء زمهر رویت، هم بغض هر عدویت


مشهد مقدس، تابستان 1389

 

  • مهدی جعفری

نظرات  (۱)

  • شاگرد سال 74
  • من یه پیام خصوصی خدمت شما گذاشتم من باب اشتباه بودن اون مصرع از شعرتون اما شما متأسفانه به دلیل غروری که دارید عوضش نکردید.

    من همون شخصی هستم که به صحبتتون راجع به ولایت گیر داده بودم شما گفتی ایمیل بزن زدم اما هیچ جوابی از شما نیومد. واقعا متأسفم یاحق

    پاسخ:
    سلام. پیامتون رو راجع به اون مصرع خوندم و با یک شاعر هم مشورت کردم. ولی دلیل نمیشه هر جور که شما شعرم رو تغییر میدید من هم عوضشون کنم و معنی این غرور نیست. در ضمن ایمیلی از شما به بنده نرسیده، اگر خواستید دوباره ارسال کنید. monib.mj@gmail.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی